fredag 1 juli 2011

Ingrid 1 månad

Ja, då var man åter i sitt eget hem då efter att ha spenderat veckan hemma hos mor och far.
Hemkomsten märks bland annat genom hur lite tid jag spenderat sen jag kom hem utan bebis på magen. Oj, så vaken hon är om dagarna! Jag har försökt att blogga i flera timmar.
Men nu så har jag fått lov att lägga ifrån mig henne (dock har hon ännu inte somnat) och jag slänger in ett blogginlägg.

För nånting måste man ju skriva när den vackraste bäbisen i världen har sin enmånads-dag, eller hur?
Jajamensan, idag är det en månad sen hon kämpade sig ut i ljuset. Har det gått en hel månad verkligen?
När vi kom innanför dörren idag hade det kommit brev från skatteverket - nu anser även de att hon heter Ingrid Cecilia Margareta. Fantastiskt!

Så här gott sov hon hos morfar

Väl hemma är hon så här pigg (och dessutom envist oförtjust i att vara någon annanstans än i famnen)

I morgon kommer pappan hem och hälsar på i ett knappt dygn. Det blir mysigt, fast det kommer bli så jobbigt när han ska åka igen (inte minst för honom själv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar