lördag 9 juli 2011

Det är ju viktigt att tänka på vad man äter när man ammar

Så har vi alltså landat, hjärtat och jag. Det är fantastiskt fint här.
Ungdomarna har lämnat gården och kvar är ledarteamet som har ett avslutande dygn med utvärdering, ihopplockning och lite festligheter. Just nu har de en avslutande festmiddag tillsammans så jag och Ingrid tog oss in till Avesta för att köpa middag till mig. Som ni förstår så flödade fantasin och jag funderade länge på hur jag skulle täcka in hela kostcirkeln.
...men, tänker ni, det saknas ju en del i så fall.
Jag ska genast lugna er. Det syns inte på bilden men jag vägde upp det hela med lite Pringles.

Sådärja, kvällen är gjord.

Det är för övrigt hur vackert som helst här. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på omgivningarna och lägga upp på bloggen, men just nu måste jag återgå till min middagstallrik.
Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar