måndag 23 maj 2011

Så går en dag än från vår tid och kommer icke mer

Så var man inne på ännu en ledig dag på tjocken!
Det verkar som att Lille Bäbis trivs fint där inne och ärligt talat så har jag svårt att tro att jag någonsin kommer att föda, det är nog bara nåt som folk säger för att jag inte ska våndas över att jag har blivit så himla tjock.

Rastlös som jag är av naturen så får jag i alla fall en del saker gjorda.
Innan maken hade gått upp hade jag själv förtärt min frukost, diskat, bakat och tvättat. Fredrik fick nybakad scones direkt tagen ur ugnen till frukost.
Jag börjar likna en riktig hemmafru.
Hur i hela friden ska det här sluta?!?
Jag får kompensera med att sitta en stund i soffan och pilla mig i naveln.

1 kommentar:

  1. Du måste ha tålamod kära syster!
    Vet docka att det inte ligger för varken dig eller mig!
    Bäbis kommer när den vill!
    Tänker på dig!
    Kram kram!

    SvaraRadera