onsdag 22 juni 2011

Vad jag tycker om mina kläder? Det är bra skit!

3 kommentarer:

  1. vad söt hon är mormors lilla ingrid många kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken fin body! Vart är den köpt? Jag behöver alla tips på vart man hittar fina kläder. Passade den hon fick av oss? Jag blev lite osäker på vilken storlek jag köpte. Hoppas den inte var för liten. Då får jag fixa en ny.
    Vad söt hon är!
    Kram Caroline Möller, fd Ryde

    SvaraRadera
  3. den är av märket parvel. Vet inte var den är köpt. Kolla med Emelie, det är hon som har köpt den. Men ett tips är att inte köpa för mycket själv, man får verkligen kläder (mer än jag trodde) och man behöver inte jättemånga plagg i de minsta storlekarna för de passeras rätt snabbt.

    Bodyn hon fick av er är fortfarande lite stor men kommer nog åka på inom kort. Det ser vi fram emot, för den är jättefin och är av ett härligt mjukt material så den kommer hon nog trivas i.

    Hoppas du mår bra. Nu måste ju magen börja synas ordentligt? Kommer det nån bild på fb snart kanske?

    SvaraRadera