söndag 23 oktober 2011

att sitta är kanska det bästa som finns


- Nämen Ingrid! Nu sitter du ju utan stöd igen. Sitt kvar medan jag hämtar kameran är du snäll
- visst mamma

- wow, du sitter kvar. ok, en bild till kan jag väl få hinna med? skulle liksom vilja zooma in lite.
- inga problem. jag sitter bra här

- åh, fint. hinner jag ta en bild till med en annan inställning också?

- we are on a roll! ny inställning igen:

- mamma, jag tar och lutar mig lite bakåt bara.
- va? nej! då kommer du ju ramla

- vadå ramla? man tar ju emot sig med ena armen så här

- lätt som en plätt!

- jag lutar mig lite till, kan ju inte skada
- äh, typiskt!

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är ingrid mormor blir så glad för din skull kramar från mormor

    SvaraRadera
  2. Superduktig tjej! Moster längtar så efter jul när vi träffas igen :)

    SvaraRadera
  3. Åh! Duktiga, duktiga Ingrid!

    SvaraRadera